Nr 1

Första riktiga inlägget nu på min nya blogg. Hm... Nu ska man ju försöka göra det här bra och intressant.

Jag kan ju börja med att berätta att jag har haft en jättemysig helg. Jag har spelat Guitar Hero 5 med lite folk, ätit väldigt god asiatisk take-out, varit med min pojkvän och spelat en massa Pokémon. Det var så länge sen jag spelade Pokémon så det är riktigt roligt just nu.

Idag har jag också en planering att göra för träning i fyra veckor framåt (en idrottsuppgift vi har fått) och kanske sy klart jedidräkterna innan filminspelningen börjar (min pojkvän och hans kompisar ska spela in en film och jag hjälper till lite).

Det var nog allt för nu... Det blev kanske inte så intressant som jag önskat, men men!
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback